Ateizmi vjen si rrjedhojë e njohurive, sidomos ato në lidhje me librat fetarë

Ateizmi vjen si rrjedhojë e njohurive
Ateizmi vjen si rrjedhojë e njohurive

Bertrand Russell, një nga mendjet më të ndritura të shekullit të 20-të, gjithmonë ka pasur një mënyrë të veçantë për të trajtuar tema që përfshijnë fenë, filozofinë dhe shoqërinë. Një nga citatet e tij më të njohura, “Ateist bëhesh kur lexon Biblën, i krishterë bëhesh kur atë e lexojnë të tjerët për ty”, ilustron këtë aftësi për të futur në diskutim idetë e thella në një mënyrë të thjeshtë, por provokuese. Kjo është një ide që fton në reflektim mbi rolin e interpretimit dhe leximit të pavarur të teksteve fetare.

E para, “Ateist bëhesh kur lexon Biblën” përshkruan një pasqyrë skeptike të fesë dhe një vlerësim të leximit kritik. Sipas Russell, një lexim i pavarur dhe i paanshëm i Biblës mund të çojë në skepticizëm apo ateizëm. Ky qëndrim mund të merret si një ftesë për njerëzit të lexojnë dhe të analizojnë vetë tekste fetare. Përveç kësaj, sugjeron se skeptikizmi dhe pyetjet janë pjesë e natyrshme dhe e shëndetshme e përvojës së besimit. Për Russell, besimi që nuk bën pyetje, jo vetëm është i verbër, por mund të jetë edhe i rrezikshëm.

Pjesa e dytë e citatit, “i krishterë bëhesh kur atë e lexojnë të tjerët për ty”, sjell në vëmendje rolin e autoriteteve fetare dhe interpretimit të tyre në formimin e besimeve fetare. Aty sugjerohet se besimi mund të ndikohet shumë nga interpretimet e të tjerëve, në vend që të bazohet në një studim të drejtpërdrejtë dhe të pavarur të tekstit. Nëse e pranojmë këtë ide, bëhet e qartë se shumë prej nesh mund të jemi “të krishterë” si rezultat i interpretimit të të tjerëve, më shumë sesa si rezultat i reflektimit tonë të pavarur dhe kritik mbi tekstin e shenjtë.

Ky citat i Russell nxit një diskutim të thellë mbi rolin e interpretimit, autoritetit dhe analizës së pavarur në formimin e besimeve fetare. Ai e fton lexuesin të reflektojë mbi mënyrën se si lexohen, interpretohen dhe përcillen tekstet fetare, dhe se si këto procese ndikojnë në përvojat dhe besimet fetare. Ai gjithashtu sugjeron se kritika dhe pyetjet janë të rëndësishme për një besim të shëndetshëm dhe reflektues. Në përfundim, çdo njeri duhet të jetë i lirë të lexojë, të kuptojë dhe të përcjellë besimet e tij fetare në mënyrën më të pavarur dhe kritike të mundshme.

Scroll to Top